Dagen

Hejsan:)

Idag har jag mest vart hemma i solen, jag tog ut en filt och en tidning och lade mig i skuggan under att träd. Jag har hört att det är bäst att "sola i skuggan" för då får man tydligen en jämnare bränna.. Jag och min syrra spelade lite kubb och jag slog henne stort 2 ggr, sen gav hon upp, haha. Vi åkte en liten sväng till en golfklubb eller vad man kallar det för vi tänkte spela såndär långgolf, hehe. Vi amatörer kommer där bland proffsen som slår typ 200 meter, och vi slåt allra högst typ 70.. Lyckat, men kul var det. Nu ska jag snart äta mat, ha en jättebra kväll!

Jag och Anna på midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: bella

sv: okej, jo ungefär detsamma ;)

2010-07-03 @ 19:44:43
URL: http://tjarnbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0