Bästa cupen!

Ni ska bara veta hur kul jag har haft de senaste dagarna. Det här var den roligaste cupen jag någonsin har vart på, och jag har vart på ganska många de senaste åren.. I tisdags, när vi kom dit, och på onsdagen gick vi på Liseberg och åkte karusell, åkte Balder(!), och massa andra som jag inte kommer ihåg namnet på, haha. Jag spelade många matcher, det var skitkul, gjorde mål, haha. Orkar inte skriva allt som hände, för det hände så mycket, haha, på nästan en vecka. Älskar IRSTA HF!
Det var lag från hela världen, Nigeria t.ex.

Igår när vi var på donken så var det typ ett isländskt killag där, vi lärde varandra massa ord, haha. Täpä(hur det nu stavas) , lärde de oss, de sa att det var typ hej, men sen fick vi reda på att de betydde något annat.. haha. Sen när vi åt där, då började några typ ryssar kasta mat och kartonger på oss, och då blev det typ fight, matkrig.. haha, man har väldigt kul på cuper vill jag bara säga.

Orkar inte skriva någe mer nu, godnatt!


Två låtar som hör till Partille cup 2010

  
VM-låten!

Usher - OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0