Åskan förstörde min skönhetssömn!

Hej♥

Inatt ådskade och blixtrade det så j*vla mycket så jag vaknade av det ! Det var typ inte ens en kilometer från mig, klockan var typ 5, kul ! Och mitt i allt kommer det ett sms från min syrra som undrar om jag också hade vaknat, som hon. Hon var hos en kompis och ådskan hade vart precis över dem. Det nästa var att jag vaknade av telefonen som ringde, på neder våningen, tänkte strunta i det, men sen insåg jag att det var mamma som ringde, det slutade nämligen aldrig, haha. Hon skulle väcka mig, klockan var 12 :/ men vet ni vad som hände sen, jag somnar om och vaknar halv 2 ! Katastrof! Då var typ hela dagen över juh. Kul. Det är väldigt dåligt väder, så man kan inte göra annat än att sitta inne heller. Jag har läst lite, om en stund ska mamma hämta mig så ska vi åka någonstans.. Tänkte titta på något avsnitt av How I met your mother på datorn först!

Ha en bra dag!

Big love, Aaron Johnson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0