the studio

tjena sötisar.
idag har jag haft fullt upp så jag har inté hunnit skriva ngt:( men idag var jag ju på the studio i skrapan 19:)
det var skitkul, först skutade vi skolan typ 10 i 2 sen åkte vi direkt dit:P vi fick först bli sminkade, sen vick vi håret lätt fixat, jag fick plattat hår^^ sen så var det dags för fotosessionen, vi fick först byta om till de kläder vi skulle ha, sen så började vi ta kort, man fick springa och byta om, och stå vid olika bakrunder och så, fotografören tog ca 45 bilder på mig:) sen så fick vi byta om till de kläder vi skulle ha när vi skulle åka hem, sen efter ett tag så fick vi gå in till ett rum, där fick vi titta på alla bilderna, vi köpte 10 stycken bilder, 3 bilder var+ en gemmensam. det var ju inte lite svårt att välja.. men till slut så valde jag 3 st.
sen var det slut, det tog ca 2,5 timme. sen köpte vi subway som vi skulle äta när vi kom hem, det var mkt gott! =) sen så kom vi hem efter ett tag, ca kl 5, då satte vi oss och tittade på "på spaning med Bridget Jones" men en sub i handen^^ sen så har vi väl inte gjort ngt spec. :) det är min dag.
 


det här är mina tre utvalda bilder

Kommentarer
Postat av: malin:D

åhh va fina bilder, ja vil också gö de där hihi:D

2010-01-28 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0