tre lektioner idag:)

tjena kära bloggläsare.
jag kom hem från skolan för typ en timme sen..
fast vi har bara haft 3 LEKTIONER IDAG! jag fattar inte hur man kan komma hem så sent då:S
först hade vi engelska på morgonen, det var typ skitlätt, vi skulle läsa en text på typ 1,5 sidor, sem skulle vi svara på en fråga, hihi. vi fick hela lektionen på oss att göra det:P
sen hade vi inställd SO och inställd gympa, haha. så jag, Malin och Rebecca satt i skolan i typ 2,5 timmar och chilla, haha. mycket tråkigt. sen var det bild, sen skulle vi se på ngn pjäs(räknas inte som lektion), sen hade jag studiehörna.. :( blääää... kunde kommit hem för typ 3 timmar sen..) sen slutade vi typ en halvtimme för tidigt från lektionen, den är 2 timmar lång så vi fick vänta på bussen i typ 40 min, sen var det ngt krångel på bussen så jag kom hem halv 5 typ..:( sen kom jag hem då.
jag har ätit hos mormor,  pannkaka:) goot, så nu har jag typ precis ätit klart:P

om typ en timme är det träning, hihi.. så ska väl snart börja byta om:)
Love/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0