sämst uppdatering

förlåt för världens sämsta uppdatering..

jag har haft skitkul :P jag tränade först igår, sen åkte jag hem till Matildasötnos<3 först åt vi panpizza xD sen så spelade vi wii, hihi.. och lite senare kollade vi på material girls :D så vi somnade typ 1 tror jag :) tack för bässta kvällen;)

ja, sen så kom jag hem typ 10, då åkte vi och kollade på ikea för vi hade bestämt oss för att måla om och fixa iordning toan.. så vi gick där väldigt länge:P
sen så kom vi hem då, och senare spelade jag match mot nånting på L, det inte riktigt:D
vi förlorade med 1BOLL! och det målet gjorde de på frikast efter matchen var slut! jag är så arg över det:(
fast jag gjorde ett mål:)
sen duscha och så, hem och nu har vi börjat måla toan:D hihi..
det var en snabbgenom gång från idag och igår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0