precis kommit hem

asså förlåt igen för den sämsta uppdateringen..
igår somnade jag typ 1 kanske, sen hade jag ställt min nya väckarklocka som jag hade fått igår från ikea;)
hehe, så när den ringde klockan 9 så trodde mamma att den hade satts på av sig själv, så hon sprang och ryckte ut batterierna och sen somnade jag om typ, haha.
ja, sen gick jag upp och började direkt måla det andra lagret på toan:) sen åt vi en lugn frukost.
och efter ett tag så var det dags att åka till kolbäcks gästgiveri, det var en fin resturang, med typ 3 gafflar och 3 glas:P jag åt lamm och potatisgratäng, det var superbt^^
fast det fanns typ 3 gäster där och man fick vänta i typ 1 timme tills maten kom..
men det var gott i alla fall, sen när vi åkte hem så stannade vi på brynolfs bagare och fikade efterrätt:) jag smockade som vanligt i mig en marräng och en vaniljmunk, hehe. känner mig lite tjock..
sen stannade vi också på apoteket och köpte lite hudprodukter xD
så nu har jag precis kommit hem, nu håller vi på att måla elementet på toan:P idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt, fixa allt med toan och så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0