model för en dag imorgon!

tjenare.
idag har jag vart i skolan;) sen hämta mamma mig från skolan, så fixa vi lite saker, sen åt vi..

orkar inte skriva vad jag gjort idag, det tar för lång tid;)

men imorgon ska vi till fotograf i skrapan=) kmr bli skitkul, det är typ kvart över 2:) så tyvärr Becca; jag kan tyvärr inte åka till staden med dig imorgon:( så vi får se hur det blir med det där..

nu håller jag på att bestämma kläder till imorgon, såhär långt har jag kommit: ska jag ha ett par ljusa uppvikta Lee-jeans och en svart tubtop till, ( man ska ha tre outfits) en vit klännning och ngra tights, en svartvit "högmidjad" tjol och ett linne??

kommentera för jag behöver verkligen er hjälp! :)


Kommentarer
Postat av: olivia

Det första lät riktigt snyggt faktiskt:)

2010-01-27 @ 19:30:02
URL: http://strumpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0