kuldag

ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH! nu hade jag skrivit ett jättelång inlägg igen och sen när jag skulle ladda upp det så raderas det!!!!! i hate that. men ja, idag har jag som sagt vart med Anna, vi var på hälla i typ 2 timmar. jag köpte en värmeskyddande lotion för håret så att håret inte slits så mycket när man plattar det;) Anna köpte en bh och strumpor:P sen åkte vi bussen till macken och sen gick vi hela vägen hem till Anna, lite cred tycker jag vi är värda! ja, sen när vi kom hem till Anna så började vi baka, kokoskakor tror jag det heter, det blev myvket gott, MVG! :) så fick jag ett recept till kolasnittar:) sen hade vi lite kontakt med Annas loverboy, and i made it, hehe xD efter ett tag så åkte jag hem:( då började jag baka kolasnittar;) de blev klara för ett litet tag sen, det blev helt fab!^^ så nu sitter jag bara här framför tvn och tittar på stjärnorna på slottet :J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0