home:)

ÅHHHH, DET NU RÅKADE JAG KLICKA BAKÅT OCH DÅ FÖRSVINNER ALLT JAG HAR SKRIVIT!!

jag har precis kommit hem.. Efter skolan åkte jag direkt till Hälla och gick där en timme, jag hittade´ett par skitsnygga jeanstights, kostade dock 199 kr (som igentligen är ganska billigt, men jag ville inte spendera de pengarna) så jag köpte de inte.. 
sen kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi till Erikslund och kollade på köksbord och stolar på Nisses, fast det fanns inget som passade, vi har tänkt oss 6 höga stolar och bord, men det fanns inget sådant. vi åkte till Burger king och åt mat där efter ett tag:) sen åkte vi runt i lite olika affärer och tittade, vi köpte ljus och ljusfat som var fint. så nu har jag precis kommit hem.

nu ska jag titta på:

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0