FREDAG!

hejj.
just nu är jag väldigt glad för det är fredag^^
först ska jag träna, sen ska jag åka till Matildasötis och sova där, det kmr bli bäst! <3
det är planerna för idag;)
så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen ska jag väl börja fixa mig :D
här kommer dresscode `n facelook.

oj, lite dålig bild. men jag var tvungen att trycka på "takortknappen" hehe. men iaf.
randig träja- ellos
tunika-hm
leggings och tights.. :)

jag har (fyllde på lite i skolan) concealer, puder, solpuder(som rouge), eyeliner, mascara ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Finfin blogg, besök gärna min och min kusin Julias blogg :)

2010-01-22 @ 19:51:52
URL: http://olssonsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0