massor av bilder!

shena blogg.
kom precis hem från Maja, vi hade det bäst.
eh, vi somnade typ 20över5 (och gick upp typ 10!)
så jag har inte sovit mkt..
det har inte hänt så mkt idag, vi åt frukost, fodrade hennes hästar♥ och så.

lyssnar på justin Bieber <3
här kmr bilduppdatering:

för det första en bild på mig och min söte bror:)

hehe, några byxor jag provade när jag gick på stan med syrran typ nåra dar före jul:)
fast jag köpte de inte

en tröja från hm;9

tröja från hm, tänkte köpa den men väntade och när jag kom tbx var den borta;S

en till tröja från newyorker tror jag;)

fika på cafe gränden=) samma dag altså

me`n sister

bild på vår vackra stad, hehe.

lilla jag

älskar den här looken, min syrras uggs:)

hehe, detta var typ dan för julafton, lösögonfransar..

love the picture<3

mysigt med god mat och bingolotto, 23:e

alla mina julklappar som jag skulle ge bort, mycket snören..

lite bilder på det fantastiska vädret på julafton




på julafton; Ellinore, mormor, gammelmormor, min kusin(Charles), Lasse, mamma:)

jag och syster

Charles o mamma

riktigt snygga tomtar; speciellt nissen! :)

kusinen med mormors ris à la malta framför sig:)

dressen 25e sjalen har mormor stickat och tröjan fick jag i julklapp=) tack

lite egobild på mig, igen..
rosetten fick jag också i julklapp

presentutdelning:D syrra, linn kusin, (jag)

farmor

faster

farfar och kusin linus

Göran

Linn:)

bild på mig..

mellandagsrea med mamma:)

NORDEN GUP! :) fin domare:)

skott!

Johanna, Zara, Jonna, Sofia:D

hehe, Clara

Julia & Frida :)

var bara tvungen

ullevi! ;D

nyårasftonsmat :)

raketer:)

?

riverside<3<3<3<3

det tog typ mer än en timme att göra det här inlägget, så njut!!



Kommentarer
Postat av: Linn

Ta bort bilden på mig, snälla !!<3

2010-01-04 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0