dagens look and dagens planer

JAG HATAR BLOGG.SE!!!!!!!
nu hade jag skrivit ett jättelångt inlägg och precis när jag ska ladda upp den så försvinner den.
det har hänt så 2 ggr nu!!!!!
så nu måste jag skriva det igen!!!!!

nu har jag duschat och klätt på mig och så,
planerna för idag är att jag ska sova hos farmor och farfar med min kusin:)
det blir kul, så snart ska jag väl fixa iordning allt..
igår tittade jag på lets dance och en film sen somnade jag i soffan och vaknade sent.
då var det bara att gå och lägga sig..
om ett tag ska vi väl åka.
föresten så kan jag inte uppdatera där så detta blir nog det sista inlägget före jag kmr hem imorgon.
så ser dagens planer ut.

dagens look.
leggings- gina tricot, 80kr (elr nåt sånt)
tights- fick de pierre robert.
svart linne- gina, 100 kr.
vitt linne med noshörning- fick..
övertröja- gina tricot, 300kr (fast jag köpte den för länge sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0