dagen

tjenaretjenare.
dagen än så länge har vart helt fab! jag vaknade kanske halv11, då hade jag ett sms i inkorgen där det stod: "halloj vill du följa med mig och tilda på stan idag? :D:D:D<3" från Malin det nappade jag såklart på, gick och åt frukost och hoppade sedan in i duschen:) medan jag var i duschen så hade jag fått 2 sms: "vi kan hämta dig, vi kommer ca 20 i 12!" och "hej jag åker från mig nu" från Matilda.  sedan klockan 20 i 12 plingade det på dörren, mamma öppnade och där stod tilda!! Jag stog fortfarande i duschen! så det var bara ut ur duschen slänga på sig ngt och åka iväg:) hihi ja, sen kom vi till stan, vi gick in på lite olika affärer:P sen var det dags att äta, McDonalds^^ mkt gott. vi gick vidare och så, och klockan började bli mkt, stan stänger 16 tror jag:) så vi gick till donken igen och tog glas och muffins:P vi ringde till Malin pappa och efter ett tag kom han och hämtade oss^^ dagen var superb!

dagens köp, vad kan det vara?

jeansleggings- gina 100:-
tröja- lindex 100 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0