Dagen

Halloj bloggen.
Idag praoade jag igen, vi slutade 1.5 timme för tidigt igen :)
Och som tack för hjälpen fick vi ta 0.5 kilo godis var, hihi.
Fast jag gjorde ett stort misstag, jag tog någon äcklig banangrej istället för min favoritgodis! :/
Men sånt är livet, haha.
Sen när jag kom hem åkte mamma och jag och handlade lite.
först stannade vi på Apoteket och jag köpte en bodylotion; Aco sense&care Rich care bodylotion.
Den luktar jättegott! 
Sen handlade vi mat också, inte så intressant, fick en tidning, Chic.
Så kom hem för ett tag sen, föresten har jag sagt att vi har köpt nya bord och stolar till köket? Vi fick det igår och nu är det ihopmonterat, sitter vid det nu! :) Det är vitt och det finns 6 stolar vid det :P Mkt vackert.
 
Hihi, vacker bild:)


Kommentarer
Postat av: johanna nordström

vart prao du?:P

2010-02-22 @ 19:11:28
URL: http://irmajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0