dagens äventyr^^

hej guys.
praoen idag har var väldig lyxig, jag gick upp ca halv/20 i 8, gjorde mig iordning och fixade matsäck som vi skulle äta som lunch, sen började jag gå till macken, tog ca en halvtimme, sen gick bussen till stan kl. hvart över 9, sen på centralen skulle vi byta till en annan buss som tog oss till stället. ja, den första bussen kom typ lite försent, så då missade vi den  andra bussen, toppen! då fick vi ta nästa, och den kom när vi skulle vara där.. så vi nägra minuter försent. ja, men när vi kom dit fick vi hänga upp kläderna och så, sen sätta på oss varsin plasthandske, sen fick vi börja plocka med godiset, det var stans färskaste godis:) och han som jobbade där sa att vi av kunderna kunde man tro var psykopater!! :O så där blev man ju lite skärrad, hihi. men det skulle var så fullt som möjligt, sen när det kändes som att vi hade vart där i en timme så hade vi vart där i 2,5 timme :) sen fick vi äta lunchen, och sen fick vi plocka lite mer och sen så var vi klara med det, vi fick sluta 1.5 timme för tidigt!!!!!!! herregud vilken lyx:) då gick vi på staden en stund, och jag hittade ett par skiitsnygga gladiaatorsndaler, sen tog vi bussen hem och sen fick jag och Rebecca skjuts hem fårn macken av hennes pappa:) imorgon så ska vi få sjuts dit, och då ska jag gå upp halv 9! :)  L Y X ! 

skopunkten, 199 :-          :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0