trött..

sheynare.
sitter här själv framför tvn och tittar på paradise hotel:P det är final, jackie och han (vad han heter ) vann:P jaja, nu ska jag gå och lägga mig och läsa:) dagen har vart helt okej, ganska roliga lektioner idag^^ fast jag slutade tyvärr halv 4.. och sen skulle jg på träning, så det har vart ganska stressigt idag:/ inte så mkt tid till läxor, eller jag har elevensval som studiehörna iochförsig:) det är att man gör läxor på skoltid istället för ngt annat, som handboll, fotboll, media, musik m.m. fast jag känner att jag inte hinner annas med min träning.. okej nu känner jag att jag bara babblar här, men skriver imorgon..


Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: mjo :D jobbat idag så :)

vad har du gjort idag? :D

2010-02-03 @ 17:09:17
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0