Romme!

Uppdateringen är ju inte på topp precis..

Idag gick jag upp klockan 5.45! Det var ju inte bara lite tidigt..
Jag gjorde iordning mig, satte på mig kläder, fixade lite med allt.
Sen åkte jag till bussfickan vid skolan och träffade lite kompisar, sen satte vi oss i bussen.
Efter ett tag så började bussen åka, vi tittade på ngn film som inte var så bra, hihi. Jag höll på att dö av värme, typ. Satt med två underställsbyxor,mjukisbyxor och två tröjor och jacka :O
När vi äntligen kom fram så fick vi hämta ut pjäxor och skidor, det var typ skittungt.
Sen satte vi på oss det och så, sen skulle vi åka första åket, hihi.
Det var en grön backe! :) Det gick bra, efter ett tag ville jag och Thilda äta lunch, så träffade vi Linnéa och Amanda. Vi åt hamburgare, gottgott. Fast jag tappade en av pommesfritsen så jag och Linnéa fick dela på en, hihi. Sen åkte vi mer, Röda. Sen träffade vi lite fler vänner och åkte lite med dem.
Det var såå himmla kul att åka, jag åkte typ offpist i alla gupp, hihi!
Vi åkte mycket och länge! :D GUD vad det var kul!
Efter några timmar var det dags att lämna in grejerna och göra sig iordning för hemresan.
Jag var jättetrött, jag halvsova typ halva resan..
Sen var vi hemma igen.

När jag kom hem så skulle vi gå direkt in till Mormor och Lasse och äta mat för mamma var inte hemma, det var jättegott, vi fick potatis, hemmagjord hamburgare,hemmajord gelé, sås, till efterrätt fick vi kola/kladdkaka och grädde, Gud så gott! :D

Sen gick jag in och typ slängde mig i soffan, lagom till Lets dance..
sen har jag inte gjort så mycket mer idag :)
Nu tittar jag på solsidan, det är lite bra iaf.

Imorgon ska vi fira min kusin, Linus som fyller år. Sen har jag match imorgon klockan 5 tror jag :)

hihi, me right now.. :/

 


Kommentarer
Postat av: Rania / PHOTO & FASHION /

Haha, jag har också varit i romme.

Det var jätte kul!

Hoppas du hade roligt du också.

2010-02-27 @ 10:41:13
URL: http://raaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0