Melodifestivalen nu

Halloj.
Idag har jag firat min Kusin Linus och spelat träningsmatch.

Jag gick upp ca 10, åt frukost och duschade, sen åkte vi iväg till kusinen, vi stannade på Hälla och köpte present. Vi kom fram ca 1 tror jag, vi gjorde inget speciellt där, fikade, det var mkt gott! ^^
Sen var vi tvugna att åka vidare till hallen där jag skulle spela.
Det gick bra för mig tycker jag. Vi vann med ett mål, men tränarna var inte nöjda över oss.. :/
Jag gjorde inget mål..
Sen duschade jag och sen åkte jag hem. Vi köpte pizza på birren på hemvägen :D
Jag tog bolognese, sen åkte vi hem och åt och tittade på blåsningen.
Sen började melodifestivalen och det tittar vi på nu :)

Föresten, Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inte vart hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0