ingen gård:(

shenaaaa.
jag kom hem för ett tag sen, skolan var väl okej, mycket flömm, hihi. om typ en timme är det träning igen så snart ska jag väl byta om och äta litegrann ^^ och ikväll hade jag verkligen lust att gå till gården men mamma ville inte skjutsa mig så jag får väl vara hemma verkar det som.. :( jusste förlåt för den dåliga uppdateringen igår, jag orkade inte skriva så mkt, hihi. men träningen var kul, kall! kom typ 5 minuter för sent fast vi åkte en halvtimme före, för att jag visste inte vart man skulle gå in x) nu har jkag inte tid att skriva mer.. men uppdaterar väl hela kvällen :/

mina fina röda naglar :*


Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: myspys :) jag ska fan också barava hemma ikväll.. :( så jäkla slutkörd. <3

2010-02-12 @ 18:44:30
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0