home :P

tjenashena.
jag kunde inte logga in på bloggen igår, så kunde inte uppdatera:) men idag gick jag upp halv 9 :D:D gjorde mig iordning och sen kom Rebecca och hämtade mig :) vi åkte till praoen och då var inte han som jobbar där där, så vi fick vänta lite och sen kom han:) vi började fixa med godiset och sen fixade vi lite med filmerna, efter ett tag så var det dags för lunch, vi satt där och sen så började Becca asgarva så hon spillde ut all saft som hon hade i munnen, det blev saft på golvet, väskan, hennesglasögon, hennes byxor m.m. haha, jag höll på att dö av skratt! :D sen efter vi hade ätit klart så fixade vi lite till, och sen fick vi sluta, !,5 timme för tidigt!! :) då tog vi bussen t centralen, sen skulle jag ta bussen till macken men den hade gått för en minut sen, då väntade vi på nästa som gick efter typ 45 minuter:( kallt och tråkigt.. men sen kom jag ju till macken, frågade om jag kunde få skjuts av Lasse hem, och efter några minuter kom han.. ja, så jag kom hem 1,5 timme efter jag slutade :O inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0