helt slut..

tjenare igen..
idag kom jag hem från Malin ca 5, då gick vi direkt till mormor som skulle bjuda på mat^^ vi åt potatis och lax, me love lax, till efterrätt fick vi fruktsallad och grädde med chokladbitar i och havreflarn:) det var jättegott. sen så gick jag hem för jag var tvungen att läsa den där förbaskade boken till imorgon, jag hade läst ca 100 sidor av 500, toppen.. jag satte mig i vårt mysiga vardagsrum och började läsa, efter kanske 20 minuer somnade, jättebra,för jag är typ jättetrött, hihi. ja sen så vaknade jag när mamma plingade på dörren kanske 40 minuter senare.. först då märkte jag att jag hade sovit:) ja, då var det bara att fortsätta att läsa, det tog ca 2timmar, jag hoppade över lite kapitel och lite rader, och när jag ansåg att jag var klar med boken så märkte jag att den var väldigt bra:) fast i slutade så fattade jag inte så mycket eftersom jag hade hoppat så mycket i kapitlerna.. den heter djävulens märke, och imorgon så ska vi ju på författarbesök av författaren av den boken, Magnus Nordin. nu tittar jag på tv4 nyheterna, hihi. jag ska snart börja göra iordning mig för natten:) detta blir nog det sista inlägget för idag, godnatt:*

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Hehe okej :) hoppas du får en grymt härlig kväll iaf :)

2010-02-04 @ 22:22:17
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0