första och sista inlägget idag

hej bloggen.
förlåt för att jag inte har uppdaterat idag.. när jag kom hem satte jag mig direkt och gjorde lite läxor, jag ska läsa ut en bok till fredag och jag har läst ca 80 sidor i den, lite panik, vette ... hur det ska gå. men jag är glad och ledsen på samma gång, idag var jag med mamma på Hälla en snabbis, jag fick ett par nya skor, Reebook:P love them:)tack mamma. och ledsen: jag förstår bara inte hur man kan kasta ur sig en sån sak utan att tänka på vad det betyder för en annan:( jag blev sjukt ledsen sen..

jaja, nu måste jag gå coh lägga mig;P var på träning idag:) det var kul, sen så kommer man hem och har typ inte tränat ngt på provet imorgon idag, fast jag tränade igår, så mamma fick förhöra mig, kan det bra säjer mamma i alla fall, så vi får väl hoppas på det xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0