förflyttad träning

hello guys.
jag kom just på att min träning hade flyttats fram en timme, så jag har ätit mat väldigt tidigt, hehe. så vet inte om jag kmr ha så mkt energi kvar, hihi. intressant. den börjar 19.45 till 22:) sen kmr jag hem och sen så kan jag gå och lägga mig ganska sent, för jag ska gå upp halv igen 9! såå härligt..

föresten; vill bara tipsa om ett program, the secret life of the American teenager, klockan 15.30 på kanal 400. (jag har bara sett ett program av det men det är bra). En tjej, skolans tönt, blir gravid med skolans Casanova. hon vill inte berätta för sina föräldrar och det hela blir bara värre och värre. serien utgår från tonårsgraviditeter..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0