dagen

shenashena, idag vaknade jag ca halv tio av att mamma damsög -.- fast jag orkar inte gå upp då så jag drog täcket över huvudet:) sen gick jag upp kanske 10 åt frukost och hoppade senare in i duschen, jag var tvungen att tvätta håret kände jag, det var inte världen snyggaste eller renaste.. ja, sen  klädde jag på mig matchkläder:D idag skulle jag spela match mot något lag, jag kommer aldrig ihåg vad lagen som jag spelar mot heter, hihi. jag vill bara meddela att de var 97or(!!!) fast väldigt bra. vi slutresultatet blev oavgjort, det är inte okej tycker jag:( vi lledde typ största delen av matchen, sen gör dem typ 6 mål på raken utan att vi gör ngt. sen kom vi ikapp men vi gick tyvärr inte om dem:( jag tyckte inte jag spelade lysande, men hyfsat i alla fall, fast gjorde inget mål :/ sen duschade jag skitsnabbt enligt mamma, och åkte och handlade, bytte mina lovely Reebook, till en storlek större, för jag kände att de var lite för små. så nu sitter jag med dem på mina fötter:) vi köpte typ 2 nya lampor på ikea;) sen for vi hem, köpte ett aftonblad till kvällens melodifestival, för där brukar de ju stå lite om låtarna och så:) vi kom hem för kanske en halvtimme sen, ja det var nog allt:D

me, again:P


Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: tagit det lugnt bar :) allmänt skön dag :D dudå? :)

2010-02-06 @ 18:32:31
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0