alla hjärtans dag

hej.
idag vaknade jag typ halv 9, gick upp och tittade på tv, sen åt jag lite frukost och fortsatte titta på tv, sen har jag suttit här hela tiden, hehe. så nu ska jag väl gå och duscha och sen fixa mig, vet inte riktigt vad som händer idag, ska väl ta det lugnt och så, ikväll är det träning och imorgon är det prao, vi börjar 10 och slutar 3 ^^ så det här blir typ en lyxvecka:) bättre än skolan och utan läxor, like that. det enda problemet är hur jag ska ta mig till macken och sen ta bussen till praoen, tror jag får gå, det är väl bra att få lite frisk luft och så, hihi, fast det tar typ en halvtimme eller nåt =) ja, skriver mer sen♥ föresten glad alla hjärtans dag ;)

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: ja :)

vad ska ni hitta på idag? :D <3

2010-02-14 @ 13:17:24
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0