5 träningar i veckan!

som vanligt tar det 100 år att göra ett inlägg för att man får skriva om det flera ggr på grund av dumma blogg.se

jag har fått veta att jag ska träna fem ggr i veckan! tre ggr handboll och 2 ggr fotboll. på tisdagar, onsdagar och fredagar ska jag spela handboll och torsdagar och söndagar fotboll. jag blir ju typ träningsnarkoman! jag vettefasiken hur jag ska orka det..

nu ska jag gå coh lägga mig och läsa eller kanske skriva klart min novell i svenskan? hehe, man skulle skriva högst 4 a4 men jag kommer nog skriva typ 6 sidor... hihi.
 
träningen gick bra, vi spelade match mot varann hela träningen (som vanligt) det går typ inte att göra ngt annat tror jag.
jaja godnatt och sov så gott alla söta.

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: hehe okej :D inte mycket, gör té (a)

2010-02-08 @ 13:35:24
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0