11 dagar till Teneriffa!!

Hejsan.
Förlåt för den dålig uppdateringen.

Idag var det skola som vanligt, hade ett prov och ett läxförhör :S det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå på det :D

Jag var tvungen att ha med mig jättemycket böcker med mig efter skolan, typ halva skåpet! det är kanske 10 börcker..

Jag och min syrra tog bussen direkt till Hälla fter skolan, efter ett tag kom mamma och vi skulle kolla på täckbyxor, det var ju inte det lättaste..
Vi gick där i typ 3 timmar, jag köpte det byxor som jag tittade på igår, snygga! De är vit/svart/blå-randiga på rean, de kostade 499:- Everest.
Sen fick jag också vita tränings strumpor 99:- :) tack mamma

sen var det ju Ellinore också, vi åkte till och med in till stan och kollade på den stadium, men det fanns inget tills hon insåg att hon ville ha ett par på team sportia på hälla!!

Då fick vi åka tillbaka dit, och jag var typ dödstrött så jag stannade i bilen, sen efter ett tag kom de tillbaka.

Då åkte vi hem och typ direkt när vi kom hem slängde jag mig i fotöljen och nästan somnade, hihi..

Sen så skulle jag göra iordning till dagen efter, då visade det sig att jag inte visste var min skidmössa var, den letade jag efter i typ en halvtimme tills jag hittade den i en av mina väskor som Ellinore snott!! :(

Ja, men nu tror jag att jag är hyfsat klar med packningen till imorgon..

Och då måste jag gå upp typ halv6-6, sen kommer vi hem från Romme på kvällen klockan 6.
Då kommer jag nog vara typ helt slut tror jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0