05feb10

tjenaretjenare blogg.
jag kom hem från skolan för kanskeen timme sen. Mycket flömm blev det:) jag kastade en svamp på skolan, hihi. nu är jag typ skitstressad för det är mamma som ska köra till träningen idag, och för ni som nte vet så har vi ett körschema med 4 pers, jag, Sofia; Julia och ibland Linnea, så inte alla behöver åka i olika bilar 3 ggr i veckan. så idag var det mammas tur att köra men jag är så sjukt slut efter den här veckan så jag orkar inte träna idag :/ men mamma måste köra i alla fall:P så då var jag tvungen att smsa och ringa till alla och fråga om dem skulle med;P det skulle dem.. så nu ska altså mamma köra 3 st av mina kompisar till Bellevue, haha.. ikväll orkar jag inte göra ngt så jag ska bara ha mysig hemmakväll ikväll:)

ne now:) busigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0