Todays happens

Hej söt !
Idag har det hänt mycket. Jag vaknade ungefär 11, då gick jag och duschade och gjorde iordning mig, jag skulle ta bussen kvart i 1 till trafikskolan, och jag träffade Anna vid bussen, hon skulle till en kompis, så vi gjorde vi sällskap. När jag kom fram till skolan började jag jobba med övningarna och efter ca 2 timmar gick jag på en sen lunch med Simon på Spicy, jag tog en nummer 14, hihi. Efter lunchen gick jag tillbaka till skolan och jobbade lite mer, sedan slutade jag och träffade mamma på stan, vi skulle kolla min syn - haha, man måste det för att klara körkortet - den va mycket bra ! Vi gick och kollade lite på torget med mera, vi gick till stadium, för jag skulle kolla på skolväska, jag hade sett ut en jag ville ha, men det fanns ju så många färger, så det var nästan omöjligt att bestämma sig, jag velade jättelänge innan jag köpte en brun modell, eller rättare sagt fick den av mamma, tack så mycket ! Sedan åkte vi hem, mamma släppte av mig vid macken, för jag hade min cykel där och jag skulle kolla på min kusin, Linns match mot Irsta. Gissa vem jag inte möter på macken om inte Anna! haha, det är typ omöjligt, vi stod och pratade en stund och sedan åkte hon hem och jag åkte till matchen. Det gick inte så bra för Linns lag, de förlorade med 4-1. Efter matchen så cyklade jag hem och mamma bjöd över dem på fika hos oss, trevligt, de åkte hem typ 9 tror jag, och efter det har det inte hänt så mycket, ska titta på en film nu, sen blire sova!
Ha det super!
Min nya väska, Adidas, 399:-  Love it! Jag vet, den ser lite svart ut men den är brun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0