Sötebror!

Hej:)

Idag åkte jag först till farmor och farfar och träffade min halvbror Liam som är fyra år gammal, han är så söt ! Jag var där några timmar och sedan fick jag skjuts direkt till moppeskolan, för att göra några övningar. Sedan hämtade mamma upp mig, fast jag hann shoppa en ring på den lilla tiden jag strosade runt bland affärerna. När jag kom hem så ville jag åka moppe, hehe, precis när jag gick ut så började det dugga, men det hindade inte mig, när jag hade åkt en liten bit så började det spöregna, så det var bara att åka hem och springa in, blev genomblöt ! Sedan har det inte hänt så mycket mer idag.


Ring från Cubus 50:-




Liam, kuddkrig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0