Jätteroligt på kryssningen!

Hej♥

Kom hem från Kryssningen tidigare idag, det var jätteroligt. Det var jag, Ellinore, Linn, Linus, farmor, farfar, faster Maarit och Göran ! Vi badade i poolerna på båten, spelade i spelautomaterna, shoppade i Helsingfors och mycket mer. På kvällarna spelade vi barn, hehe, kort i korridoren, tradition ! Jag köpte inget i helsingfors men däremot, gissa vad jag köpte, CONVERSEs ! Köpte dem i taxfreen på båten, så glad ! De och vita och kostade 480 kronor! På typ Stadium och sånna affärer kostar de runt 700! Min farfar och min kusin Linus sjöng karaoke på kvällarna, hehe. Linus sjöng Billie Jean och Hardrock Hallelulja, engelska låtar! Han är typ 01:a! Farfar sjöng finska låtar, hehe. Linn tappade en tand när hon åt dumlekola, haha, den satt kvar på klubban !Jag somnade nästan på bilfärden hem. Vi blev skjutsade direkt till Framnäs för där var mamma, det var jättebra väder, så jag solade, lyssnade på musik och somnade nästan igen, hihi. Doppade mig och sedan åkte vi hem efter ett tag. Jusste, vi åkte till ElGiganten och då försvann min mobil :( Vi skulle lämna in den på lagning i högtalaren för att man hör inte när jag ringer till någon, så då fick jag ta en gammal mobil under tiden, kommer sakna den ! Sedan åkte vi hem. Åt middat, grillat, och nu sitter jag här, den här dagen har vart väldigt lång, det känns konstigt när man tänker att i morse var jag på båten !

Ska gå och lägga mig om en stund, kanske tittar på en film! Ha det bra !

Hehe, Linn, Ellinore, jag och Linus i bubbelbadet på båten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0