Complicated!

hejsötisar♥

 

Idag gick det inte precis så bra på mopedskolan, först var det teori och sen var det lunch, sen fick man stanna kvar om man ville och göra övningar som man var tvungen att göra, det gick inte så bra precis, man fick ha högst 3 fel, jag hade 12, kul. Jag stannade där till 4 ! Det är jättemycket saker man ska göra, det kommer ta flera veckor tills jag klarar allt, det är värre än att ta bilkörkort typ, herregud! På torsdag ska jag på kryssning! :D Längtar jättemycket, den går till Helsingfors så vi kommer hem på Lördag, då måste jag fortsätta nästa vecka och försöka klara körkortet. Nu tittar jag på film och sen ska jag titta på TV m.m. Läsa lite i boken som vi fick från trafikskolan och sen ska jag väl gå och lägga mig, Ha en bra kväll !


En rolig låt, Antoine Dodson - Rapist intruder song :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0