Stukat finger!

hej♥

träningen var skitrolig förutom i slutet, sutkade fingret. Inte kul, det svullnade skitmycket och gjorde jätteont så jag kunde inte vara med i slutet. Efter träningen hämtade mamma mig och då åkte vi direkt till Apoteket för mamma ville kolla upp det, hehe, då köpte vi tejp. Vi hämtade också  ut min mobil ! Har längtat efter den! Nu sitter jag och äter mat, ikväll händer det nog inget sp, imorgon ska jag fira min farfar som fyller år, på kvällen ska jag med Mathilda och kanske någon mer till Beach party på Löga, Ha en bra kväll!

haha fin bild, ville bara visa min hemska svullnad! Vänster lillfinger,är typ lika stort som ringfingret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0