Strömavbrott

hej sötnosar!

som sagt så fick jag strömavbrott igår när jag och Ellinore tittade på Titanic, så vi fick inte se slutet.. I alla fall så var jag på mopppeskolan igår och det gick jättefort att göra allt, det är bara några övningar kvar nu så jag gjorde klart allt på typ en timme. Sedan gick jag till biblioteket och hyrde en bok som jag velat ha, sedan gick jag runt en sväng på stan, och sedan när jag ska kolla när nästa buss går så går den inte om en timme.. KUL! Då gick jag vänta på den också innan jag kunde åka hem och gissa vem jag träffar vid busshållplatsen om inte Anna! haha. Vi åkte buss tillsammans hem och sedan skjutsade jag henne en bit på cykeln och sedan skildes vi åt! Jag kom på att jag hade träning klockan sju så det var bara åka hem. Jag åt pannkakor hos mormor, det var jättegott. Sedan gick jag och bytte om och fick skjuts till träningen. Träningen var ganska kul. Efter träningen så åkte jag hem, duchade och sedan tittade jag och Ellinore på Titanic som vi inte fick se klart, då gick vi och lade oss och läste en liten stund med ficklampa, haha, sedan somnade jag. Det var min dag det!

Idag gick jag upp typ 8.10 för jag tänkte åka till skolan halv 9 men då kom jag på att jag inte skulle hinna med allt isf och jag behöver inte ens komma dit så tidigt. Så jag ska ta nästa buss kvart i 10. Nu ska jag at det lugnt en stund. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0