Städat rummet!

Hej sunshines !

Förlåt så mycket för att jag inte har uppdaterat, jag har inte känt för det idag.
Jag gick upp ca halv 7, gjorde iordning mig. Jag och Ellinore tittar på "Dora utforskaren" medan vi äter frukost, haha. Sedan var det dags att åka till skolan, men det regnade så jag kunde inte cykla med Mathilda till skolan.. Åkte buss. I skolan var det några som pratade om ; gymnasieval, val av jobb och hur man ska jobba på lektionerna. Inte särskilt roande men det var väl okej. Efter skolan åkte jag direkt till stan för att gå till bilskolan, jag känner att det börjar bli mer och mer meningslöst att gå dit, för nu har jag bara några dumma datatester som man ska göra som är helt omöjligt att klara, så det känns inte kul. Jag ska också köra upp, det är så himla mycket man ska klara av före man kan få körkortet och nu är sommarn i stort sett slut (usch, vad hemskt det där lät) så det blir nästan inge mer köra förrän nästa sommar, roligt värre! -.-' jaja, träffade Simon där och sedan åkte jag hem och efter ett tag började jag städa mitt rum, jag kände att det behövdes, jag fick bara mer och mer kompisar, kallade dammråttor.  Det tog 3 timmar ! Saker låg slängda hur som helst och jag hade inte dammsugit på väldigt länge. Men nu finns det inte en obehövd pryl framme och inte en enda dammtuss. Jag är näjd och stolt - som ni kanske märker - haha. Sedan försökte jag göra det lite cosy med tända ljus och då kommer mamma och säger att det är farligt ! Herregud, relax mor. Jag kom på att jag hade kvar min cykel vid busshållplatsen så det var bara att åka iväg halv 10 och hämta den. Det har inte hänr så rusligt mycket mer idag faktist. Imorgon är första riktiga skoldagen då vi går som på vanliga lektionewr enligt schemat. -.-'


Jusste jag ska säga att min mamma är den bästa mamman in the world för jag fick filmen "Remember me" igår efter träningen på macken mot att jag städade mitt rum och se så duktig jag har varit !


Men ni måste hade så toppen, så skriver jag mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0