Onödigt babblande

hej♥

Igår sov jag över hos Anna, för om jag skulle gå på festen så skulle jag inte känna någon där och det skulle kännas lite sådär, men grattis i alla fall Simon! Idag ska jag spela match mot Sala, jag förstår inte riktigt hur det ska gå till för jag har ganska ont i foten fortfarande, fast det håller på att gå över så det får gå att spela match! Tänkte kanske gå på bio ikväll men insåg att det skulle bli för sent, för den börjar halv tio och slutar typ halv 12 och imorgon börjar den förbannade skolan.. men kanske kan gå på bio imorgon istället, vill gå på vampyrer suger, haha, den verkar väldigt rolig. Jag och också köpa filmen "remember me" med Robert Pattinson för alla säger att denär jättebra, så får se om det kanske blir den jag ser på ikväll. Jag vet inte varför jag berättar detta för er, förlåt.

Ha en bra dag!

Jag i en taxi i Helsingfors !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0