New buy

hihellohey

Idag var det skola igen, tråkigt, idag började också elevensval, jag har studiehörna som är menat för att göra läxor på den tiden, men vi har ju inte fått några läxor än så vi fick ha lite kortare, då åkte jag till trafikskolan, försökte ännu än gång och två och tre med de där jäklans datatesterna, men jag klarar det inte, kändes ganksa värdelöst att gå dit. Gick på staden och strosade en liten stund, jag köpte en foundaition, som har vart min plan för hösten, Maybelline Affinitone, endast ca 80 kronor på H&M. Jag har köpt den förut så jag vet att den är bra. Kom hem lagom till maten, hemmagjorda hamburgare och pommes frites, gott! Nu har jag duschat och försökt hitta på en låt som jag kan ha till musiken som är lätt, fast hitta inge, vet ni någon, kommentera! Ska kolla lite på datorn en stund, sedan ska jag sova.

denna foundation köpte jag, klicka på bilden så blir den större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0