Kryssning imorgon!

Hej♥

Idag var jag på trafikskolan som vanligt, det är bara en dag kvar på teorin. Sen är det massa uppgifter jag ska göra som jag inte är klar med. Jag lunchade med Frida, Simon (en i moppekursen) och två till på Waynes Coffee, trevligt. Vi gick tillbaka klockan ett och gjorde alla uppgifter=skrev av andras, hehe. Ja, jag vet, jag lär mig inget på det viset men jag får plugga sen och läsa i min bok. När vi hade gjort klart det vi hade tänkt att göra så gick vi (jag, Frida, Simon och hans kompis)runt en stund på stan och tog en glass m.m. Sedan åkte jag hem med bussen och det var så j*vla drygt, det var några väldigt dryga "busar" som hade tagit bort tidtabellen så då blev det lite trubell kan man säja, hehe.

Imorgon efter moppekursen ska jag direkt åka till Stockholm och sedan ska jag på Kryssning (som sagt) med farmor, farfar, Faster,Göran,Linn,Linus och Ellinore, det kommer bli bäst ! Längtar väldigt mycket. Ikväll ska jag bara packa till det och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0