Händelserik dag!

Idag har jag vart på kalas, för att min farfar fyller år, grattis! Först åt vi smörgåstårta, det var gott. Vi åkte till marknaden i drygt en timme, kollade lite, vi (jag, Ellinore och Linn) köpte en heliumballong och sög i oss den, haha, vi lät väldigt roligt. Vi skulle åka karusell och han som satt i det där båset där man köper biljetter var så j*vla snygg, altså. Finner inga ord, haha, han hade mycket muskler och var typ asiat eller nåt, MVG i betyg! Sedan åkte vi tillbaka och fikade tårta, gott. Jag hade lite bråttom så fick skynda mig, sedan åkte vi hem, jag packade ihop saker och cyklade till Mathilda, vi gjorde iordning oss för "beatchpartyt" på Lögarängsbadet, och åkte sedan iväg till det. Först var det typ inga där men sen blev det lite drag. dansplatsen var utomhus och det var väldigt kallt, förutom när man dansade, hehe. Det hände massor med saker jag inte har lust att yttra mig om, förlåt. Vi åkte hem typ halv 12 med massor av nya minnen, kul var det.

otroligt snygg bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0