ellliiinore här :D

Hej alla Emelies läsare :)
De är hennnes lillsyrra som bloggar här, hehe. Som att Emelie inte har bloggat på 3 dagar så gör jag de åt henne :D
Iaf, cupen va skitrolig ! Och då menar jag de, skitkul va de !
Haha, men jag gjorde något grymt pinsamt, kolla, de va en söt kille som jobba i kafeterian, och då sa jag till Jenna när vi satt och åt ; Jenna, den söta killen i kafeterian ska gå hem snart , så vi måste köpa ngt där, för han hade andra kläder på sig nu . Och Jenna  ba ; Ellinore ?
Jag ba ; va ?
HHahahahaha, och så va han precis bakom oss typ, så jäkla pinsamt !
Men jag vet inte om han fatta att de va jag som sa de, elr om han ens hörde, men ändå , xp.
NU ska vi snart sova, vi sitter vid varsin data i köket och kollar på thecomputernerd01 :)
nattinatti !
/ ellinore
fett coooool bild på mig :)


Juste, bara så ni vet så ska Emelie gå moppeskola imorn och hela veckan, så hon kommer inte blogga på dagen, hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0