090810

Hej alla söta♥

Gud vad jag hatar min syrra nu, hon hade inte ens sagt att hon bloggade från min blogg, besök inte hennes blogg ;)

I alla fall som min syrra sagt så var cupen jättekul, fast när vi åkte ut den så avgjordes den med straffar, först blev det lika av de fem första, sen skulle jag slå nästa och såklart skjuter jag över, jag blev så himla arg på mig själv för det var typ jag som avgjorde den nästan. . Och Rebecca åkte till sjukhuset på den sista kvällen för hon hade fått en armbåge i huvudet. Fast i övrigt var det jätteroligt. Jag kom hem igår, då var jag jättetrött, hehe. Idag var det första dagen på min moppekurs, vi fick reda på att Frida hade samma kurrs som jag så vi träffades på stan och gick tillsammans dit, det är jättekrångligt att ta det ju, för vi trodde att det bara var i fyra dagar och typ ett prov sen fick man kortet, men så lätt var det tyvärr inte..
Ikväll tror jag det är träning, och så får vi se vad som händer, ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0