Tänkte gå och sova tidigt today^^

hejhej.
Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men altså jag har inte många besökare och det känns inte så kul :(

Idag slutade jag 1, svenskan var inställd och då slapp jag elevensval också för att jag inte skulle behöva vänta ! :D så jag cyklade hem och gjorde inget sp. gick ut i solen en stund gjorde lite läxa m.m.

Sen var det den sista handbollsträningen idag, det ska bli ganska skönt :) det känns som det har vart handboll såå länge och nu får man tid till lite annat iaf! :) Fast nu är det ju fotboll, men det är bara 2 ggr per vecka ;) så nu får man ju mkt tid här :D

Just nu sitter jag och tittar på the good wife eller nåt =)
ska väl gå och lägga mig snart. Föresten det är bara ca2,5 månader till sommarlov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0