Irstablixten!

hejsan.
igår var det jättekul hemma hos kusinerna.
Kom hem ca 6, då hade vi tagit hem Maxhamburgare ;) Gott
Sen var det fotbollsträning mycket kul.
Känner att mina skott är bra :)
Sen hem och duscha.
Sen började jag laga pannkakor :) det blev mycket gott.
Jag och Ellinore tittade på typ 4-5 andraavenyn-avsnitt på webbtv.
Efter alla år som det har gått så har jag NU insett att det är riktigt bra !
Markus är riktigt snygg :P

Sen blev klockan riktigt mycke innan jag hann somna.

Sen ställde jag klockan på 10 så att jag skulle komma upp i skaplig tid, det gick ju sådär kan jag säga ;)
Sen gick jag upp, åt frukost och tittade på ytterligare ca 3 avsnitt och nu sitter jag här ;)

Nu ska jag äta mat sen klockan 5 är det IRSTABLIXTEN ! Idag ska jag spela 1 match och imorgon blirfe tre :)
På söndag blir det A och B slutspel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0