Handboll

hejsan.
Sorry för att jag inte har bloggat men jag glömde helt bort det.
Jag är typ helt död här, typ precis när jag kom hem somnade jag..

Jag har spelat 5 matcher i helgen, vi kom bara till B-slutspel :( och sen åkte vi ut i första matchen så det gick ju inte så bra för oss ;(
men vårat lag hade anmält 2 lag till irstablixten och i det andra spelade inte jag men de tog sig till A-slutspel och final :D I finalen stod det mot 2 Irstalag :)
det finns 2 95lag i irsta.
I halvlek stod det 5-5 men slutresultatet blev ca 6-10 till det andra laget :(
Men det var kul iaf!
Igår somnade jag typ lite över 12 och jag var tvungen att gå upp 6.15 :( inte kul.
Nu sitter jag framför tv:n med datorn i knät :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0