Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig.
Lite seent kanske.
Idag har jag som sagt firat påsk hos mormor.
Det var jättegott som vanligt..
Sen åkte mamma och jag ut till björnön och gick en ganska lång promenad.
Så nu känner man sig duktig.
Vi gick typ 3 km eller nåt.
Sen på hemvägen åkte vi förbi den där filmhyraffären vid posten.
För jag fick för mig att jag ville se Sunes sommar, hah.
Den är såå rolig.
Den kostade typ 25 spänn och vi får ha den i 7 DAR! :D
Ja, sen åkte vi typ hem.
tittade lite på talang.
Sen filmen och sedan Millenium.
Så klockan hann ju ticka..
Så nu måste jag gå och lägga mig :)
Godnatt :*


Jag och syster fick 100:- och en chokladkanin, mycket gott. tack mormor och Lasse

Påskmust är gott!

Vi målade påskägg.

Hela samlingen

I björnöspåret :)

Jag :P

Såå vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0