Dagen

Hejhej.
Idag var det först skola, det var skitbra dag.
Vi hade först syslöjd, det är typ bara kul, man gör typ inget där.
Sen SO, man skulle bara lämna in uppgiften som vi jobbat med sen fick vi sluta därifrån :D
Då var det typ hål.
Sen vare hemkunskap, det är inge jobbit.
Vi gjorde tacosoppa, de var fett gott! :)
och så var det lunch men vi åt inget.
Sen engelska, det gjorde man inget på heller typ.
Man skulle spela upp en låt som man gillade, sen skulle man berätta lite om gruppen/artisten ;)
Sen var det svenska, det är inte heller jobbigt precis.
Det var min skoldag x) Inte precis jobbigt..
Sen hem och typ chilla, sen på himla handbollsavslutning.
Man slösar bort hela fredagskvällen på det .
Det är i typ 3,5 timmar.
Först spelar tränarna match mot varann, sen är det prisutdelning till allt och alla.

Sen är det typ slut. och hur fan kan det ta så lång tid? fråga inte mig..

 

Imorgon ska jag till stan med några kompisar, det blir kul :)

Nu ska jag se på filmen Dagboken för första ggn.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linn

Den filmen är bra :D<3

2010-04-16 @ 23:09:17
URL: http://namnetblevlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0