03.04.10

Hejhej.
Idag åkte jag och Mamma till Hälla och skulle lämna in min mobil på elgiganten, den skulle typ på lagning, så det tar typ 2 veckor tills jag får tillbaka den :(
Sen åkte vi till Hälla shopping.
Jag och mamma köpte varsina joggingbyxor (eller vad de kallas). Sånnadär tagta, ni vet vad jag menar. För nu ska tydligen mamma bli så hurtig och springa :)
Hihi, det kostade iaf 349:- Från North Bend, tack mamma.
Sen gick vi vidare t H&M för jag behövde verkligen nya Bh:ar.
De som jag hade var väldigt utslitna.
Ja, jag fick 2 st av mamma. :D
Sen åkte vi hem för mamma ville typ sola.
Då satte vi oss utomhus och fikade fika som vi köpt på brynolfs bagare.
Sen var jag faktiskt mycketmycket duktig och damsög typ hela nedervåningen :)
Jag får sånt där ryck ibland :B
Sen for vi till morfar och fikade, typ påskfirande..
Sen hem och då invigde jag mina byxor :)
Typ 3 km :)
Och sen duschade jag ;)
Sen var jag tydligen inte färdig med mitt städande hemma :D
Så jag typ tog upp alla vinterkläder och skor till garderoben (för nu är istiden 2010 slut).
Ja, det är typ vad som har hänt i dag :*
Känns som det har hänt mkt (L)

Jag!

P.S Om ett tag kommer jag ladda up Teneriffabilderna på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0