på hotellet.

hejj.
igår var jag på gustavsvik äventyrsbad.
det var skitkul!!
vi gick ner och åt frukost typ 8, sen gjorde vi iordning oss och åkte.
det tog en liten stund att hitta, men sen till slut hittade vi.
då gick vi och betalade sen blev vi klara för att bada.
det var jättejättejättejättejättejättekul där.
vi åkte forsen typ 20 gånger.
sen åkte vi hem typ 5 och vi kom dit typ 10. :)
vi var där i typ 7 timmar!
på kvällen gjorde vi iordning oss och duchade och så.
sen blev klockan typ 8, då gick vi ut på stan och skulle hítta något bra matställe.
det var ju inte det lättaste kan jag säga.
vi frågade typ 3 styckan om de visste något bra ställe.
de blev helt ställda, de visste de typ int.
en tipsade om pizzaplaneten, det var typ en hämtaffär som var typ 2 kvadratmeter stor.
haha, men till slut hittade vi jensens böfhus.
då gick vi dit .
jag tog jensens pork steak, det var gott.
sen gick vi hem till hotellet.
och vi spelade kort och sen somnade jag typ på 2 sekunder.
som dagen innan hann jag inte tvätta bort sminket eller borsta tänderna eller byta om. =)
idag vaknade jag typ halv 9 tror jag.
sen gick vi och åt frukost, goottttttt!
och nu sitter jag här.
vi måste lämna hotellet 12 :(:(
men då ska vi åka till marieberg,
det var en galleria som var stor.
det kommer bli kul!!
skriver mer när jag kommer hem.

puss/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0