nu är jag i Örebro :)

hejjsan allihopa.

vi tog med våran laptop så att vi skulle kunna titta på film på den,
men sedan visade det sig att det fanns trådlöst internet här :)
så då kommer jag kunna skriva medan jag är här. =)
bra va?
idag vaknade jag mycket tidigt för att vara ledig,
jag vaknade ungefär 20 över 8(!)
då gick jag ner och tittade på filmen,
en gång till.
hehe, sen åt jag frukort och sen gick jag och duchade.
sen var klockan mycket.
då var jag tvungen att packa klart,
jag började igår. :)
sen kom vi iväg ca 12, (vi hade tänkt att åka 11 typ, hehe)
sen kom vi fram t örebro.
efter ca en halvtimme  hittade vi hotellet.
vi kom in till rummet, och då var det jättefint. :)
det var 4 sängar fast vi bara behöver 3.
man kunde se på filmer på tv:n
och det fanns jättemånga kanaler.
sen gick vi ut på stan.
jag köpte en jättefin sjal
på gina för 100 kronor.
dagen var i alla fall jättelyckad.
nu sitter jag här på rummet och tittar på tv.

puss/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0